luni, 24 martie 2008

Crazy Paradise: o tentativa frumoasa, dar ramasa fara speranta, care a murit inainte sa se nasca



Crazy Paradise pentru mine a insemnat mult, din pacate pentru multzi a insemnat prea putin.
Crazy Paradise nu a insemnat doar un serial de comedie, a insemnat mult mai mult.
Ne-a legat mult, parca ne-a unit si totodata apropiat mai mult ca prieteni. Impreuna ne-am distrat la filmari, ne-am enervat, ne-am batut, si acum i-mi aduc aminte cu placere de tot ce s-a intamplat, de Adrian Boioglu si calmul lui dezvoltat la maxim, de greselile de la filmari, de pregatirile pentru fiecare episod (de fiecare data uitam sa aducem cate ceva :)) ) , de scenarile pe care le scriam cu Gargaune, de multe ori ramanand foile goale.
Toate astea au ramas amintiri... amintiri frumoase.
Impreuna am fost o echipa, si mereu cand eram jos ne ridicam peste nivelul propus... a fost frumos.
Cati se pot lauda cu o serie de 8 episoade si cu o difuzare tv?... cati se pot lauda cu aparitia in 7-8 ziare cu nume din tara.
Am avut fani, poate mai avem.
Cineva posta pe you tube: ” a-ti fost si ve-ti ramane/cei mai tari din regiune... frumos spus. Si acum vizionez cu placere episoadele, si nu cred ca sunt singurul... acum sunt departe, si chiar daca eram in tara sunt sigur ca numai faceam nimic. Gargarita e plecata la Bucuresti, Adi Boioglu colinda lumea, eu sunt in Portugalia, Delma s-a lasat pagubas, Gargaune este sub papuc SRL ,iar restul echipei nu au ajutat niciodata serialul, doar au fost prezenti.
Sa nu uitam de Gower care s-a straduit sa promoveze serialul batand pe la usile mass-mediei .
Delma si Cash au ramas aceiasi sitari, dand dovada de aceeasi lipsa de interes. Felicitari ptr tot, si totodata ptr nimic.
Speranta moare ultima/si poate noi odata cu ea... R.I.P Crazy paradise

3 comentarii:

Cami spunea...

Cam trist ce ai scris la sfarsit..oricum a fost frumos , mi-au placut ep. ;;)

adrian boioglu spunea...

inca se mai poate face ceva.
depinde numai de voi.

Unknown spunea...

Nu spune asta...nu renuntati mey!! Crazy Paradise inca exista...doar nu vreti sa ne lasati fara concurenta??:-? va poop:*:*