sâmbătă, 22 martie 2008

Ceea mai mare pedeapsa e sa fii uitat... Eu va pedepsesc

Poate o schimbare e oricand binevenita, sau poate nu.

Te intrebi cateodata daca nu faceam chestia aia.. ce se intampla... sau poate nu se intampla nimic.. sunt multe lucruri de spus.. abia acum am facut blogul, deci.. avetzi rabdare... Oricum se pare ca prietenia e o arma secreta, ce de multe ori e folosita impotriva celui de langa tine care chiar te crede prieten.

Romania privita din Portugalia arata ca un joc ce se merge greu, adica ce inainteaza cu greu spre urmatoarea plansa. Sunt atatea de spus,poate ar trebui sa scriu o carte, dar cine o cumpara.... nu conteaza... .important e sa lasi ceva in urma ta. Am lasat multe urme ale pasilor mei, deoarece calcasem in rahat, un rahat fabricat de voi, cei care au masti si le folosesc cand au nevoie de cate ceva.

Spre exemplu ma suna unu Ion si imi spune sa ii trimit bani prin western union. Ramai socat, dezgustat, scarbit, nu gasesc cuvantul. Deja deviez deschizand multe subiecte.

Noapte buna

3 comentarii:

adrian boioglu spunea...

sa-ti traiasca blogul.

daca o sa scrii la fel de mult si de bine ca mine o sa ajungi departe!

mult succes si bine ai venit in blogosfera :)

Cami spunea...

;;)..mijto blogul ..:*..ai grja de tine ..:D..

Joanna spunea...

Eu cred ca ai avea cititori daca ai scrie o carte:) m-as bucura si as citi-o cu siguranta...e important sa lasi numele tau sa ajunga departe,si eu cred ca ai putea daca ai vrea...